Sunday, 2 October 2011

TAK KE MAYA

Masa berjalan terus.  Kita juga yang ketinggalan.  Sedar-sedar sudah habis pun bulan Raya.  Malah dah melewati penghujung September juga.  Kini dah masuk bulan Oktober.

Oleh kerana jadual agak ketat, dan sering pula keletihan, sepanjang masa tu jarang-jarang dapat lepak di sini.  Malah akhir-akhir ni, lupa pula nak ke Maya.

Aduh!  Macam mana la orang sempat buat beberapa N3 sehari?

2 comments:

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Maaf ya kerana lewat lagi berkunjung balas.

SHAH said...

Hmmm! Apa ya?
Sama la. Susah cerita sebab banayak yang tak boleh. Senang baca jer!